Nume
Parola
Vizualizări: 3305
Ziarul ECO – devine ECOnomist
Chişinău, 4 Martie 2009 — De la 1 martie 2009, săptămânalul economic ECO, apare într-o nouă formulă grafică, cu mai multe rubrici, care să faciliteze asimilarea informaţiei, dar şi să răspundă noilor tendinţe de pe piaţă. Ediţia revăzută a ziarului are un nou logo/denumire: ECOnomist (Magazin economic), care exprimă mai clar esenţa şi obiectivele publicaţiei, precum şi înlătură eventualele erori de interpretare. Săptămânalul ECOnomist (ECO) apare din 15 septembrie 2004 şi este primul ziar economic privat de limbă română din R. Moldova. Obiectivele ECOnomist sunt: De a oferi o nouă viziune asupra proceselor economice din R. Moldova; De a stimula şi contribui la dezvoltarea sectorului privat; De a promova afacerile/managerii de succes şi, prin urmare, spiritul antreprenorial; De a oferi comentarii şi analize profesioniste atât mediului de business, cât şi populaţie; De a monitoriza permanent activitatea autorităţilor de stat responsabile de sectorul economic, cu scopul de a informa operativ şi corect populaţia, dar şi operatorii de pe piaţă despre orice fel de evoluţii şi tendinţe. În toţi anii de activitate ECOnomist (ECO) a reuşit să se impună ca un ziar specializat profesionist, ce oferă o nouă viziune asupra proceselor şi tendinţelor economice din ţară. Ca urmare, ECOnomist este ziarul cu cititori fideli în toate sectoarele economice: începând cu piaţa bancară şi terminând cu sectorul agricol. Debutul ECOnomist (ECO) pe piaţa media a fost recunoscut drept cel mai reuşit de importante organizaţii de presă şi de business (Centrul Independent de Jurnalism, Asociaţia Ziariştilor Economişti, Asociaţia Băncilor din Moldova).